torsdag, februari 19, 2009

typ klar

Nu har jag läst och skrivit ner det viktigaste ur boken och sen försökt svara på frågeställningen och kladdat ner det på papper för att få ett hm om hur mycket text det blir. Lagom med text men förmodligen för lite flum. Men ja, det är ju imorgon det gäller. Känns inte direkt tip-top men jag har gjort vad jag kan!

I övrigt har jag lagt ett par patienser och duschat en snabbis med Markus. Han kom hem, snyggade till sig, drack en wirre och drog på hockey med jobbet. Vissa har det bra ;)
Å andra sidan har jag dosan för mig själv och slipper se på Antikrundan! Inte illa det heller. Strax tänkte jag upp på Time och inhandla lite frukost och fika till imorgon. Och middag kanske, för inte tusan orkar jag laga någon till mig själv.

Hungrig som en gnu nu. Fett vore nog gott. Jag gillar fett. Och socker. Chokladpudding kanske?

Inga kommentarer: