fredag, februari 20, 2009

å hej och hå

Missade tåget med ungefär 10 sekunder imorse. Bröt ihop på perrongen och grät som ett litet barn. Smsade till Sofi i klassen att jag var kvar i Gävle och efter en stund ringer hon upp och säger att hennes mamma är på väg med bil till mig. Snälla människan! Dock fick jag mer panik och ringde Markus och bad om en vägbeskrivning. "men gumman, du hittar ju till Sundsvall? Där ju bara att åka av lite tidigare"
Ah, ja just. Man tänker inte glasklart halv sju på morgonen fylld av tentaångest och snortårar :)

Upp kom jag, skrev gjorde jag och nu är jag hemma. HELT slut är jag dock. Vilken jävla vecka, sjukt. Men nu ska jag sova, äta och må gott ett par dagar. Najs :)

Kom just på att jag inte vet vad mamman med bilen heter ens. Jag var så uppstressad o lite skärrad. Måste kolla upp det så hon kan få ett ordentligt tack!

Inga kommentarer: