onsdag, februari 11, 2009

matt

Det här grupparbetet känns ostrukturerat! Eller så är det jag som är det kanske. Pratade med en i gruppen nyss och det lugn jag hade och försökte förmedla liksom rann av mig. Jag vet inget. Blir nog bättre imorgon när vi ses och dessutom ska prata med läraren. Jag behöver i första hand få en överblick och kunna se slutet. Att det här har vi, dit ska vi och så här gör vi. Imorgon :)

Och så ber jag en liten bön att vi får svar på mailet från soc typ nu. Amen.

Dessutom sitter jag och stressar upp mig över saker jag tänkt göra efteråt. Efter vad vet jag inte. Och nu passar ju utmärkt eftersom jag redan gjort det jag trodde jag skulle men som tydligen var fel. Gah! Så jag kan ju lika gärna börja nu. Bädda rent i sängen, dammsuga, instuderingsfrågor. Heja heja. Fan vad jag längtar efter att jobba och slippa den ständiga stressen med att aldrig vara riktigt ledig!

uppdat. (en timme senare)
Sängen renbäddad, golevn dammsugade, tvätten preppad inför ikväll och instuderingsfrågorna framme. Det känns bättre nu :)

Inga kommentarer: