torsdag, februari 12, 2009

Japp och spenat

Helt slut.
Var super att träffa hela gruppen idag och efter prat kändes det som en urladdning och uppladdning och jag har koll på läget igen. Skönt. Försöker förtränga att det är en artikel som ska läsas och en tenta att plugga till samtidigt... Ett gäng moment på den här lilla kursen! Tror det känts extra jobbigt för att det blev som i höstas: nya människor, ny grupp och jag ska liksom försöka hitta min plats i en redan stadgad klass liksom.

Det tar tid att försöka få tag i folk. Imorgon blir det nya tag. Studiebesök/intervju på ett boende och förhoppningsvis få tag i nån i socialnämnden. Kvällen får ägnas åt läsning.

Just nu håller jag på att somna sittandes. Enormt trött.

Apropå inget hade Markus kurs för mig igår. Har ni sett Arga snickaren på femman? Igår skällde han på en tjej som inte kunde använda skruvdragaren för att det var ett krav för att få bo i hus, typ. Markus hämtade doktorsväskan och menade att Arga snickaren minsann inte skulle ha nåt att komma med om han kom hem till oss. Så nu vet jag allt om skruvdragare! (om hylsnyckelsatsen) Fast om jag får skryta lite så var jag faktiskt riktigt duktig redan och fick massa beröm av min lärare :)
PZ och P2 och spärrskaft och chuck och moment. Tror jag ;)

Inga kommentarer: