fredag, februari 27, 2009

happiness

Timrå fick ju stryk som jag sa men dom klarade sig vidare ändå som tur var. Och det var en bra match! Det är roligt med hockey även om man sitter med "motståndare".

Dagen idag är tanken att hämta böcker på Posten, lämna kamera till svärfar, luncha på stan med Åsa och avsluta dagen och kvällen med redan nämnda Åsa och Oscar hemma hos oss. Tänkte se på mer hockey, äta nåt och surra lite. Blir nog väldans trevlans skulle jag tro!

Imorgon funderar vi på att besöka Bomässan som är här i stan i helgen. Kul att gå och titta men man lär väl inte direkt längta mindre efter ett alldeles eget hus.

Så här på morgonkvisten har vi städat faktiskt. Nåja, Markus har städat :) Jag vek ihop mina kläder och vädrade. Gamla tv:n och den nya tv:ns jättekartong fick flytta ner i förrådet så nu kan vi inte gå in i vårt förråd längre, men å andra sidan får vi plats i lägenheten.

Duschdags. Ny lotion ska få förgylla min morgon!

Inga kommentarer: