torsdag, februari 26, 2009

hockeytorsdag

Morrn! Ny dag, lite sömnlös natt men vad gör det? Fortsätter mina galna drömmar...inatt sov Jocke och Anna här, tydligen. Annas hår lossnade och jag råkade lägga mig på Jocke när han sov på köksstolarna. På morgonen vaknade jag till att Markus okända släktingar satt och festade i köket. En tant var jätteskäggig, luktade illa och ville kramas. Dom var tvungen att stanna här och festa en natt för att orka resten av vägen upp till Sundsvall. Innan dess var jag ute och flög drake. Fast det var som en badring som jag satt i och sköt på saker som i ett tv-spel. Ibland tappade jag kontrollen och flög högt upp bland molnen.

Semlorna smakade förresten bra! En sån där grodsemla var det. Hjärtat sköljde ner den med en wirre och jag i vatten. Vilka finsmakare va? :) Hittade ett hus också. I Töva. En Trisslott så är det klart!

Inga kommentarer: