fredag, november 28, 2008

sömn =)

Jag sov middag i soffan igår. Hjärtat sövde ner mig med värme och skedning. Plus att jag sov lugnt hela natten! Väldigt skönt.

Idag är det lite allt möjligt som ska göras eftersom jag var handlingsförlamad igår. Bortsett från att jag storstädade badrummet vid 22tiden då.
Förhoppningsvis får jag sällskap av Lise till tråkiga Sandviken vid 10.30. Sen tänkte vi luncha och hon ska få nyckel och instruktioner till fiskmatningen. I samma veva ska jag på bibblan och lämna två böcker och på Forex för att växla pengar. Undra hur mycket?
Tvättstuga i eftermiddag. Packa, raka ben, färga bryn och fransar, äta, rensa ur kylen, städa hos firrarna och sånt blir väl både kvällens och morgondagens tidsfördriv. Och en del soldans också, icke att förglömma!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good :] Har du tagit fram den lilla snöhögen som du fick av mej förra året? Eller smält den bort.. :]