tisdag, november 15, 2005

snö

Idag är det lite lite vitt på backen! Jippi! Det går j åt rätt håll iaf. Nyss komit hem från Jossan. Blev bjuden på kladdkaka =)
Ska snart börja med middagen och sen ska jag jobba mellan 18 och 23 =/ Längtar väl inte direkt men man får ju pengar.
Jobbade samma pass igår också men då var det verkligen ingenting att göra. Jättelite gäster och för mycket personal. Men man hann ju prata med sina arbetskompisar och det är ju rätt så ovanligt.

Imorgon ska jag spendera dagen med lill-Hugo! Är så stolt att jag fått det uppdraget =)) Hoppas bara vi är pigga och glada båda två... haha!

Sen är det torsdag och då hoppas jag att jag ska få dejta Elin lite. Fredag är älsklingen ledig så då blir det till att göra lite nytta och sen pussas. På lördag morgon far ju han till Ö-sund på partaj med jobbet =/ Och för att inte sitta här och va orolig att han försvinner på vägen tänkte jag bjuda över lite trevliga flickor att umgås med.

Bara sitta och surra, dricka/äta nåt kanske eller spela lite spel. Vi får väl se vad som sker.

Hupp hupp

Inga kommentarer: